Cari Blog Ini

Isnin, 14 Jun 2010

yang mustahil itulah yang jadi

kita selalu mengganggap yang kita tak boleh.. termasuklah diri aku sendiri..aku selalu cakap aku tak boleh..keputusan yang aku kena buat selalu diiringi dengan word 'tak boleh'..sampai bila kan mind sett aku nak macam nie..
sama juga keputusan penting yang aku dah buat nie..keputusan yang melibatkan masa depan aku dan anak aku..masih ade jugak word 'tak boleh' tue..
so sekarang mulai saat ini,aku akan tinggalkan word tak boleh tu jauh dibelakang aku..jangan dibawak kedepan..dahh..dahh blahh~blahh tak boleh,jgn koje nak ngikut aku jer..hehehehe
hari nie aku pergi ke pejabat agama kuala kangsar..member aku tanye pegi sane nak buat ape,nak g mintak bantuan baitulmal ke ?? hehehe kak ropie~kak ropie.. eja g sane nak mulakan langkah akak..langkah untuk menghapuskan status janda n status ibu tunggal yang eja dah pegang setahun lebih nie..
cukuplah akak patient2 (expecially si nizam) tue mempersendakan org yang berstatus mcm kita nie.. tapi akak tak teruk sangat orang pandang sebab akak cerai mati,eja nie cerai hidup..uiihhh lagi sedap ler mulut orang mengata..tapi tak apalah,orang mengata org punya hak..mana kite nak menghalang haknya..
tapi, lepas ini Insya Allah dengan izin Allah, berkat doa semua yang disamping aku, tittle tue akan bertukar..bukan setakat bertukar ianya akan lebih bermakna lagi kerana selepas ini semuanya akan ditambah dengan usaha ~ usaha yang terbaik dari side aku sendiri..
selepas ini hanya menanti untuk meneruskan langkah ~ langkah wajib yang seterusnya..kalian, doakan aku yer !!

1 ulasan: