Cari Blog Ini

Jumaat, 11 Jun 2010

'' bbuurrpp kenyang makan kenduri ''

alhamdulillah kenyang perut makan free hari nie..hehe ape lagi makan kenduri la cuti - cuti sekolah nie...emm ramei ler anak dara akan bertukar status dan ramei jugak anak teruna yang akan menjadi suami n tak lame lagi bapok orang..wakakaka
sebut pasal kenduri nie, aku tertarik dengan kenduri yang dah aku pegi tadi.. suker sangat aku tengok kendurinya.. theme calour hijau..wahh cantekk sangat.. pengantin pempuan comel jer, pengantin lakinye tak sempat plak nak tengok.. agak2nye mesti comel gak kot..
ape yang aku rasa tertarik sangat dengan kenduri dorang nie bukan ape, kendurinya simple, x la se'gah' mana tap so nice !! teratur, lauk sedap, souvenier cantekk..bagi aku sempurna la kendurinya..makan ala bufet..air basuh tangan ada, air minum pun ade.. sesetengah kenduri yang penah aku pergi nak minum pun kena tunggu balik rumah sbb ayo minum tak ade..air basuh tangan pun ade yang kene basuh dengan air sirap..eeemookk sabo jelah..hehe
apepun tahniah n selamat pengantin baru kepada yang dah selamat diijabkabul tue..hehe aku nie je ha menunggu untuk diijabkabulkan sekali lagi..harapan aku semoga perancangan akan berjalan dengan lancar..amin ...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan