Cari Blog Ini

Selasa, 8 Jun 2010

hari pertama

mengagau buat benda nie..al maklum baru 1st time..
tp nak create yang terbaaeekk bagi org suke nak menengoknye..
tujuan tak lain selain daripada suke ~ suke just nak share ape yang patut..
dan nak jadikan benda nie sebagai tempat pelepas perasaan.. segala jenis perasaan marah,suke,duka,gelora,berahi dan segala jenis perasaan sesuai dengan tajuk blog nie..hehehe
selain dari nak bercerita pasal blog nie nak cite jugak hari nie hari pertama aku dan rizal akan berjauhan.die dah nak balik ke klang..membawa harapan aku,harapan untuk membina kebahagiaan..
aku akan tunggu segala perancangan dia terhadap aku..walau aku tak la berat hati tapi aku rasa sepi..aku akan merindui dia, gelagat dia yang so fun tue..ayah, ibu akan rindukan ayah..ingat tue.. !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan