Cari Blog Ini

Khamis, 10 Jun 2010

:: masih belajar ::

sesuai dengan tajuk diatas aku boleh subscribe kan situasi itu dengan diri aku sekarang..banyak benda yang masih aku belum mengerti dalam hidup ini..paling penting yang banyak kena belajar cara mengawal emosi..hhuurrfff .. bila agaknye aku akan jadi orang yang lembut nie?? kaso jer semedang..haha aku sndiri pun letih nengoknye apetah lagi orang lain..
hek..hek.. keluor skjap dari tajuk sebenar..ade gak la orang yang perasankan blog aku nie, siap tanye n siap gelakkan aku lagi..hahahahahaha aku pun nk tumpang gelakkan diri aku jugak..ala bukan ape nie ler satu ~ satu tempat nak bergebang sensorang tau..kalo asyik bergebang dengan menggunakan mulut takut mulut jadi kaku plak nanti..hahahaha
cite kedua yang berlaku hari nie ( masih keluo dari tajuk )... terfikir nak mempercepatkan soal masa depan aku.. rimas la nk tunggu bulan 10.. lambat beno beb, jenuh nunggunye weii..bukan le nak maksudkan diri nie gelojoh tapi terfikir ape salahnye kalo dipercepatkan kan??benda baik nak dirikan masjid tue..kan lagi bagus kalo tak delay lame ~ lame..ape ~ ape pun kena perancangan yang rapi.. tak kira lah ape pun everything must be perfect.. bukan nak beriya just want something sweet n nice..ade kaler pink, ade bunga ros putih n candle..wahhh so nice la dear..hehehe
no sanding ~ sanding dah.. i dun want sume tu.. tapi nak snap gambar banyak ~ banyak.. selagi mulut masih mampu tersenyum WAJIB kena snap gambar..buat kenangan untuk kita anak ~ anak kita cucu cicit kita.. Jauh berangan dah nie..hehehe tapi itulah hakikatnya.. kebahagian kali nie akan aku capai semampu yang boleh..tak mahu lagi rasa kecewa.. sakit beb!! pedih, sengsara..
haiii ngingat yang lame pon dah tak gune..biarkan lah jadi kenangan n paling penting jadikan pengajaran..sesungguhnya aku telah beransur melupakan yang sudah ~ sudah..hati aku kena bersih sekarang.. jangan ada sekelumit pun rasa dendam..aku kan nak jadi orang yang "mulia" hahahaha..
sO rasenya cukup takat nie jer aku mengarut...jumpe lagi dilain waktu yerr !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan