Cari Blog Ini

Jumaat, 2 Julai 2010

i heart someone special today


i really stupid !! aku memang bodoh .. menyakiti orang yang aku sayangi hari ni..kenapa aku buat begini lagi ?? berapa kali lagi aku akan menyakiti hati dia.. tapi aku manusia biasa , bukan manusia luar biasa yang mampu untuk tidak menyakiti hati orang lain..
apakh susah untuk memahami aku ? Wahai Afrizal , sukarkah untuk mengerti insan bernama Hasliza nie ?? Sungguh saya tak berniat untuk sakiti hati awk .. Saya mengaku saya menipu awk.. Tapi saya hanya tipu bila dia add saya as friens kat fb.. that's all.. tak ada yang lain pun.. Awak menghukum saya seperti saya curang dibelakang awk.. Adil ke ??
Saya sakit menanggung semua nie, dan saya mengerti awk lebih sakit menanggung perbuatan saya.. Saya minta maaf saya salah kerana menyakiti hati awk sedangkan saya tahu awk dah berusaha yang terbaik untuk saya .. tak patut untuk saya membalas begini atas segala kesungguhan awk terhadap saya dan anak saya..
saya harap awk akan ok tak lama lagi.. saya dah berdiam diri nie, saya tak cakap apa2 dah..saya tak mintak maaf dah, dan saya tak jelaskan apa2 pun dekat awk da..ini yang awk mintak dan saya berharap awk akan kembali mewarnai hidup saya semula..
saya rindukan awk.. saya pakai baju awk malam nie, sy letak pic awk kat wallpaper hp sy.. Hadif tengok pic awk dia panggil "ayah" .. dia cium pic awk .. Pilunye hati saya..sedih !! tersentuh sy bila tengok gelagat dia.. Dia juga rindukan awk dan dia juga mengharap dia boleh menumpang kasih awk dan dapat terus panggil awk ayah..
saya dengar lagu feveret awk drive by incubus..saya dengar jugak lagu cinta ini membunuhku.. saya tak nak jadi seperti lagu tu maksudkan.. saya mahu jadi yang terbaik untuk awk.. jadi suri hidup awk yang akan membuatkan awk sentiasa bahagia..tapi awk dah tak mahu saya berjanji apa2 dengan awk lagi.. saya takkan berjanji awk, namun saya akan buktikannya tanpa awk sedari...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan