Cari Blog Ini

Khamis, 8 Julai 2010

aku tak mintak pun

aku tak mintak untuk dikasihi.. aku tak minta untuk dicintai.. jika itu yang kau berikan padaku, aku dengan rela hati untuk memberi kembali segala apa yang ada di dalam hati..
cinta aku pernah dikhianati suatu ketika dulu.. hatiku pernah merasakan betapa peritnya dicurangi..kesetiaan yang aku hadapkan ternyata dibalas dengan kecurangan.. memang sial jantan tue..!! tinggalkan aku saat aku sakit, datang semula pada aku setelah aku sembuh dan boleh bergerak seperti biasa.. datang semata - mata menagih ape yang aku ada.. tapi sorry beb, aku dah tak kuasa.. aku pedih bila semua pengorbanan aku selama nie dibalas sebegini rupa..
jadi, aku ambik keputusan untuk berpisah.. cukup setakat ni hubungan kita.. biar aku jaga zuriat aku seorang diri.. aku nekad apapun yang terjadi aku harus kuat.. yup, aku succes melalui liku - liku kehidupan aku yang dulu.. pedih, perit payah semua aku dah rasa.. siang malam menitik air mata tak siapa tahu pun..meraung seorang diri , meratap pun seorang diri.. menyesal dah tak guna.. hidup mesti terus..
sekarang , tuhan duga aku lagi dengan cinta..cinta yang payah untuk aku mengerti.. macam yang aku cakapkan tadi aku tak meminta dan aku tak mencari.. tapi kenapa hadir dalam hidup aku untuk menyakitkan hati aku.. datang untuk menambahkan parut yang sedia ada dalam hati..apa kena dengan kau?? makin lama makin aku nampak sifat kau..
tuhan, tak boleh ke aku bahagia ?? kenapa duga aku lagi ?? aku dengan anak aku tak layak ye untuk menikmati rasa bahagia..??? kalau aku tak bahagia pun aku rela terima lagi tapi jangan anak aku tak bahagia macam aku.. aku takkan maafkan diri aku kalau itu yang terjadi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan